Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 44 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 44 000S MAHLE

ACP 44 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 44 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 44 000S
ACP 44 000S
mahle ACP 44 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 44 000S mahle
951.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 134.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

351110881, 72440483, 72440483AP, 8FK 351 110-881, ACP 44, ACP 44 000P

numer części:

ACP 44 000S

dostawca:

MAHLE

ID kompresora 6SEU14C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 100
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4009026971338

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 44 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B6, A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, Q5 1.6-3.0D 11.00-05.17

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 44 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 44 000S producenta MAHLE

AUDI

4F0260805AC, 4F0260805AG, 4F0260805G, 4F0260805J, 4F0260805M, 4F0260805N, 4F0260805P, 4F0260805S, 8E0260805AG, 8E0260805AT, 8E0260805BA, 8E0260805BE, 8E0260805BF, 8E0260805BJ, 8E0260805BL, 8E0260805CA, 8E0260805CD, 8EO260805BE

numery OEM:
AUDI      4F0 260 805 AC
AUDI      4F0 260 805 AG
AUDI      4F0 260 805 G
AUDI      4F0 260 805 J
AUDI      4F0 260 805 M
AUDI      4F0 260 805 N
AUDI      4F0 260 805 P
AUDI      4F0 260 805 S
AUDI      8E0 260 805 AG
AUDI      8E0 260 805 AT
AUDI      8E0 260 805 BA
AUDI      8E0 260 805 BE
AUDI      8E0 260 805 BF
AUDI      8E0 260 805 BJ
AUDI      8E0 260 805 BL
AUDI      8E0 260 805 CA
AUDI      8E0 260 805 CD
AUDI      8EO 260 805 BE
VAG      4F0 260 805 AC
VAG      4F0 260 805 G
VAG      4F0 260 805 J
VAG      4F0 260 805 M
VAG      4F0 260 805 N
VAG      4F0 260 805 S
VAG      4F0260805AG
VAG      4F0260805P
VAG      8E0 260 805 AG
VAG      8E0 260 805 AT
VAG      8E0 260 805 BA
VAG      8E0 260 805 BF
VAG      8E0260805BE
VAG      8E0260805BJ
VAG      8E0260805BL
VAG      8E0260805CA
VAG      8E0260805CD
VAG      8EO 260 805 BE
FAW-AUDI      4F0 260 805 AC
FAW-AUDI      4F0 260 805 AG
FAW-AUDI      4F0 260 805 G
FAW-AUDI      4F0 260 805 J
FAW-AUDI      4F0 260 805 M
FAW-AUDI      4F0 260 805 N
FAW-AUDI      4F0 260 805 P
FAW-AUDI      4F0 260 805 S
FAW-AUDI      8E0 260 805 AG
FAW-AUDI      8E0 260 805 AT
FAW-AUDI      8E0 260 805 BA
FAW-AUDI      8E0 260 805 BE
FAW-AUDI      8E0 260 805 BF
FAW-AUDI      8E0 260 805 BJ
FAW-AUDI      8E0 260 805 BL
FAW-AUDI      8E0 260 805 CA
FAW-AUDI      8E0 260 805 CD
FAW-AUDI      8EO 260 805 BE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 44 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.