Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi (JM0F) (2003.06-2006.05) 82km » ACP 56 000S mahle
wybrany samochód: 
Renault Scénic Ii (jm0/1_) 1.5 Dci (jm0f) (2003.06-2006.05) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 56 000S MAHLE

1,056.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351114791, 72440495, 8FK 351 114-791, ACP 56, ACP 56 000P

numer części:

ACP 56 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora5SL12C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4009026971215

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 56 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK 1.3D-1.7D 05.05-
numery OEM:
FIAT      0000055702161
FIAT      0000071724084
FIAT      50292004
FIAT      51803075
FIAT      51893889
FIAT      55702161
FIAT      55703917
FIAT      71724084
OPEL      55703721
OPEL      6854093
OPEL      6854104
OPEL      93190815
VAUXHALL      55703721
VAUXHALL      6854093
VAUXHALL      6854104
VAUXHALL      93190815
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 56 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.