Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën XSARA Break (N2) 1.9 TD (1997.10-2000.09) 90km » ACP 61 000S mahle
wybrany samochód: 
Citroën Xsara Break (n2) 1.9 Td (1997.10-2000.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 61 000S MAHLE

ACP 61 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 61 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 61 000S
ACP 61 000S
mahle ACP 61 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 61 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 61 000S mahle
855.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351127891, 72440500, 8FK 351 127-891, ACP 61, ACP 61 000P

numer części:

ACP 61 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraSD6V12
Ograniczenia producentaSanden
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńH/PAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
ID głowicy cylindra (sprężarka)VGA
nr EAN4009026971161

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 61 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA II, VW LUPO I, POLO, POLO III 1.0-1.9D 07.95-07.05
numery OEM:
AUDI      6N0 820 803 B
AUDI      6N0 820 803 C
SEAT      6N0820803B
SEAT      6N0820803C
VOLKSWAGEN      6N0820803B
VOLKSWAGEN      6N0820803C
VAG      6N0820803B
VAG      6N0820803C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 61 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.