Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 686 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 686 000S MAHLE

ACP 686 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 686 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 686 000S
ACP 686 000S
mahle ACP 686 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 686 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 686 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 686 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 686 000S mahle
868.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351105611, 70817257, 8FK 351 105-611, ACP 686 000P

numer części:

ACP 686 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora 7SEU17C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635031226

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 686 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A4 B8, A5 2.4/3.0/3.2 11.00-01.17

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 686 000S ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 686 000S producenta MAHLE

AUDI

8E0260805AJ

numery OEM:
AUDI      8E0 260 805AJ
VAG      8E0260805AJ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 686 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.