Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 69 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 69 000S MAHLE

ACP 69 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 69 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 69 000S
ACP 69 000S
mahle ACP 69 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 69 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 69 000S mahle
1,247.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

351114651, 72440508, 8FK 351 114-651, ACP 69, ACP 69 000P

numer części:

ACP 69 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora 5SL12C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez śruby spustowej oleju
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4009026971086

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 69 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO; ALFA ROMEO MITO; FIAT BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO, PUNTO EVO 1.2-1.6D 09.99-
numery OEM:
ALFA ROMEO      50541342
ALFA ROMEO      55194880
ALFA ROMEO      71789105
ALFA ROMEO      71789107
FIAT      0000050541342
FIAT      50541342
FIAT      55194880
FIAT      71789105
FIAT      71789107
FIAT      7717 8910 5
OPEL      55194880
VAUXHALL      55194880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 69 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.