Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford TOURNEO COURIER B460 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.5 TDCi (2015.05-???) 95km » ACP 72 000P mahle
wybrany samochód: 
Ford Tourneo Courier B460 Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.5 Tdci (2015.05-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 72 000P MAHLE

ACP 72 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 72 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 72 000P
ACP 72 000P
mahle ACP 72 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 72 000P mahle
1,669.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351322041, 70817963, 8FK 351 322-041, ACP 72 000S

numer części:

ACP 72 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraDCS-17IC
Ograniczenia producentaValeo
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 100
Ø koła pasowego [mm]119
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber7
Napięcie znamionowe [V]12
Tryb pracyhydrauliczny
nr EAN4057635038287

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 72 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN NV300, NV400, PRIMASTAR, X-TRAIL II, OPEL MOVANO B, VIVARO A, VIVARO B, RENAULT ESPACE IV, LAGUNA II, LATITUDE, MASTER III, TRAFIC II 1.6D/2.0D/2.3D 08.05-
numery OEM:
OPEL      4432039
OPEL      93161916
RENAULT      82.00.454.172-E
RENAULT      8200454172
VAUXHALL      44 32 039
VAUXHALL      93161916
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 72 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.