Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet (2005.12-???) 136km » ACP 8 000S mahle
wybrany samochód: 
Fiat Croma (194_) 1.9 D Multijet (2005.12-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 8 000S MAHLE

ACP 8 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 8 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 8 000S
ACP 8 000S
mahle ACP 8 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 8 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 8 000S mahle
893.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351135561, 72440451, 8FK 351 135-561, ACP 8, ACP 8 000P, ACP 9

numer części:

ACP 8 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraCVC6
Ograniczenia producentaMAHLE/Delphi
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]119
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber7
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4009026969694

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 8 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: RENAULT GRAND SCENIC II, MEGANE II, SCENIC I, SCENIC II 1.9D/2.0 09.99-
numery OEM:
RENAULT      7711135808
RENAULT      8200053264
RENAULT      8200309193
RENAULT      8671016164
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 8 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.