Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 818 000S mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 818 000S MAHLE

ACP 818 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 818 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 818 000S
ACP 818 000S
mahle ACP 818 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 818 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 818 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 818 000S mahle
798.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

351110631, 70817393, 8FK 351 110-631

numer części:

ACP 818 000S

producent:

MAHLE

ID kompresora 10PA17C
Ograniczenia producenta Denso
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń w/o
Ilość żeber 5
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4057635032582

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 818 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: BMW 3 (E36), 5 (E34), 7 (E32), 8 (E31), Z3 (E36) 1.8-5.0 06.86-06.03
numery OEM:
BMW      1 385 161
BMW      1470093
BMW      64 52 1 385 161
BMW      64 52 8 385 908
BMW      64 52 8 390 336
BMW      64 52 8 390 741
BMW      64 52 8 390 743
BMW      64 52 8 390 963
BMW      64521470093
BMW      64528385909
BMW      64528385915
BMW      64528390646
BMW      8 385 908
BMW      8 385 909
BMW      8 385 915
BMW      8 390 336
BMW      8 390 741
BMW      8 390 743
BMW      8 390 963
BMW      8390646
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 818 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.