Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Platforma / podwozie (B906) 411 CDI (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2009.06-2018.12) 109km » ACP 970 000S mahle
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4,6-t Platforma / Podwozie (b906) 411 Cdi (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2009.06-2018.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 970 000S MAHLE

ACP 970 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 970 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 970 000S
ACP 970 000S
mahle ACP 970 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 970 000S mahle
876.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351125681, 70817584, 8FK 351 125-681, ACP 970 000P

numer części:

ACP 970 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora10S17C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]130
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635034494

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 970 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3,5-T (B907), SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 3-T (B907), SPRINTER 4,6-T (B906) 06.06-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 230 38 28
MERCEDES-BENZ      000 234 40 11
MERCEDES-BENZ      0012307111
MERCEDES-BENZ      A 000 230 38 28
MERCEDES-BENZ      A 000 234 40 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 71 11
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 970 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.