Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 MHEV 4x4 (2020.07-???) 351km » AD 122 000S mahle
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Sport Ii (l494) 3.0 D350 Mhev 4x4 (2020.07-???) 351km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 122 000S MAHLE

AD 122 000S Osuszacz klimatyzacji, BEHR MAHLE
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351195521, 70818340, 8FT 351 195-521

numer części:

AD 122 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Długość [mm]165
Średnica [mm]60
Ilość połączeń2
nr EAN4057635042055

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 122 000S MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: VOLVO S40 I, V40, MITSUBISHI 3000 GT, CARISMA, COLT IV, COLT V, GALANT VII, GALANT VIII, LANCER V, MIRAGE IV, PAJERO SPORT I, SIGMA, SPACE STAR 1.3-3.0 01.90-
numery OEM:
MAZDA      MR17 54 22
MITSUBISHI      MB813589
MITSUBISHI      MB869217
MITSUBISHI      MB869218
MITSUBISHI      MR175422
VOLVO      3 081 199 8
VOLVO      30621525
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 122 000S MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.