Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 1.9 TiD (2004.09-2015.02) 120km » AD 133 000S mahle
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kabriolet (ys3f) 1.9 Tid (2004.09-2015.02) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 133 000S MAHLE

AD 133 000S Osuszacz klimatyzacji, BEHR MAHLE
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351195701, 70818353, 8FT 351 195-701

numer części:

AD 133 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
nr EAN4057635042185

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 133 000S MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: SAAB 900 I, 900 II, 9-3 2.0-2.5 01.89-08.03
numery OEM:
SAAB      04868949
SAAB      07496847
SAAB      4230462
SAAB      4868949
SAAB      7496847
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 133 000S MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.