Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » AD 17 000S mahle

Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 17 000S MAHLE

AD 17 000S Osuszacz klimatyzacji, BEHR MAHLE
mahle AD 17 000S
263.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

351008504, 70818235, 8FT 351 008-504

numer części:

AD 17 000S

producent:

MAHLE

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez włącznika ciśnieniowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Średnica [mm] 60
Długość zewnętrzna [mm] 150
nr EAN 4057635041003

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 17 000S MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER V, VOYAGER V; VW ROUTAN 2.8D-4.0 10.07-
numery OEM:
AUDI      7B0820191
CHRYSLER      68031863AA
CHRYSLER      K6 803 186 3AA
VAG      7B0 820 191
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 17 000S MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.