Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » wentylator, sprzęgło wiskotyczne Honda NSX I kabriolet (NA) 3.2 24V Vtec (NA2) (1997.01-2005.09) 280km » CFR 6 000P mahle
wybrany samochód: 
Honda Nsx I Kabriolet (na) 3.2 24v Vtec (na2) (1997.01-2005.09) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rezystor wejściowy, silnik wentylatora chłodnicy, BEHR *** PREMIUM LINE *** CFR 6 000P MAHLE

CFR 6 000P Rezystor wejściowy, silnik wentylatora chłodnicy, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle CFR 6 000P
Rezystor wejściowy, silnik wentylatora chłodnicy, BEHR *** PREMIUM LINE *** CFR 6 000P
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351333571, 70827654, 9ML 351 333-571

numer części:

CFR 6 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów2
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4057635126274

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rezystor wejściowy, silnik wentylatora chłodnicy, BEHR *** PREMIUM LINE *** CFR 6 000P MAHLE

Rezystor wentylatora chłodnicy pasuje do: FIAT BRAVA, BRAVO I, ELBA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, LANCIA DELTA II, KAPPA 1.1-3.0 04.86-10.01
numery OEM:
FIAT      0000005968662
FIAT      0000005993195
FIAT      0000007535360
FIAT      0000007596235
FIAT      0000007635134
FIAT      0000007739435
FIAT      0000007782831
FIAT      5968662
FIAT      5993195
FIAT      7535360
FIAT      7596235
FIAT      7606530
FIAT      7635134
FIAT      7739435
FIAT      7782831
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rezystor wejściowy, silnik wentylatora chłodnicy, BEHR *** PREMIUM LINE *** CFR 6 000P MAHLE w samochodach:

Wentylator i sprzęgło wiskotyczne


Sprzęgło wiskotyczne służy do sterowania pracą wentylatora chłodnicy w momencie, gdy chłodzenie prędkością powietrza (jazda w korku, pokonywanie krótkich dystansów w mieście itp.) jest niewystarczające. Czynnikiem decydującym o momencie załączenia i rozłączenia jest w tym przypadku płyn kinetyczny lub specjalny olej. Pod wpływem temperatury dochodzi do zakleszczenia elementów sprzęgła w wałku prowadzącym. Dzięki temu osadzony na sprzęgle wiatrak zaczyna się obracać.

Jeśli dojdzie do pełnego zakleszczenia, wiatrak obraca się z prędkością obrotową silnika. Tworzy to silny strumień powietrza, który skierowany jest wprost na chłodnicę.

Usterki sprzęgła wiskotycznego nie są tak proste do wychwycenia, jak mogłoby się początkowo wydawać. Przyjrzyjmy się następującym przykładom.

Wentylator uruchamia się wraz ze startem silnika (sprzęgło zakleszczyło się). To, że silnik jest ciągle chłodzony, nie jest wcale tak korzystne. W takiej sytuacji pompa wody jest poważnie obciążona, podobnie jest z układem rozrządu. Kolejny przykład to sytuacja, kiedy sprzęgło nie załącza się wcale. Wiatrak wcale nie chłodzi chłodnicy samochodowej. Możemy się o tym przekonać po rosnącej temperaturze silnika. Pamiętajmy jednak, że jest to też objaw uszkodzenia termostatu. W niektórych modelach za chłodzenie odpowiada wówczas układ klimatyzacji. To utrudnia zaważenie awarii.