Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI (2013.02-???) 110km » CLC 103 000P mahle
wybrany samochód: 
Seat Leon Sc (5f5) 2.0 Tdi (2013.02-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 103 000P MAHLE

CLC 103 000P Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle CLC 103 000P
Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 103 000P
CLC 103 000P
mahle CLC 103 000P Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 103 000P mahle
Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 103 000P mahle
Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 103 000P mahle
297.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

376754291, 70820964, 70820964AP, 8MO 376 754-291

numer części:

CLC 103 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Wersjaproduced by MAHLE
nr EAN4057635068291

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 103 000P MAHLE

Chłodnica oleju pasuje do: OPEL INSIGNIA A, SAAB 9-5 1.6-2.0D 07.08-03.17
numery OEM:
OPEL      0951247
OPEL      13 28 6331
OPEL      951 247
SAAB      13 28 6331
VAUXHALL      13286331
VAUXHALL      951247
CHEVROLET      13 28 6331
BUICK      13 28 6331
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 103 000P MAHLE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.