Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » CLC 109 000P mahle

Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 109 000P MAHLE

CLC 109 000P Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle CLC 109 000P
Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 109 000P
CLC 109 000P
mahle CLC 109 000P Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 109 000P mahle
262.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numery handlowe:

376756371, 70820970, 70820970AP, 8MO 376 756-371

numer części:

CLC 109 000P

dostawca:

MAHLE

Wersja produced by MAHLE
nr EAN 4057635068352

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 109 000P MAHLE

Chłodnica oleju pasuje do: PORSCHE CAYENNE, VW TOUAREG 3.0D-4.8 02.07-

Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 109 000P ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 109 000P producenta MAHLE

PORSCHE

95834706900, 95834706920

numery OEM:
AUDI      7P0422885B
AUDI      7P5422885A
PORSCHE      958 347 069 00
PORSCHE      958.347.069.20
VAG      7P0 422 885 B
VAG      7P5 422 885 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 109 000P MAHLE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.