Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S15, 35C15, 40C15, 50C15, 60C15, 65C15, 70C15 (2016.04-???) 150km » HX 151KIT mahle
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s15, 35c15, 40c15, 50c15, 60c15, 65c15, 70c15 (2016.04-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 151KIT MAHLE

HX 151KIT Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAHLE
93.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

72437252

numer części:

HX 151KIT

dostawca:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówAutomatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]108
Średnica [mm]40,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]14
Średnica wewnętrzna 3 [mm]31,8
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Typ skrzyni biegówDW5.DW6,6DCT450-MPS6
Wysokość 1 [mm]101
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 151KIT MAHLE

numery OEM:
FORD      1564960
FORD      1564965
FORD      1589089
FORD      7M5R6C631AB
FORD      7M5R6C631AC
FORD      7M5R6C631AD
MITSUBISHI      2513A040
RENAULT      152004740R
VOLVO      31256837
VOLVO      31259415
VOLVO      31259611
FORD USA      1589089
FORD USA      7M5R6C631AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 151KIT MAHLE w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.