Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 166D mahle

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 166D MAHLE

HX 166D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAHLE
429.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:10 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numery handlowe:

72440108

numer części:

HX 166D

dostawca:

MAHLE

Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 121
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia Uszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm] 177,0
Szerokość [mm] 112
Ilość otworów 11

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 166D MAHLE

numery OEM:
GMC      90541934
OPEL      0703300
OPEL      0703301
OPEL      0703302
OPEL      0703303
OPEL      703300
OPEL      703301
OPEL      703302
OPEL      703303
OPEL      90348728
OPEL      90444695
OPEL      90510748
OPEL      90541934
SAAB      90541934
VAUXHALL      90348728
VAUXHALL      90444695
VAUXHALL      90510748
VAUXHALL      90541934
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 166D MAHLE w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.