Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault ESPACE I (J11_) 2.2 Quadra (J117) (1988.01-1990.12) 108km » MG 123 mahle
wybrany samochód: 
Renault Espace I (j11_) 2.2 Quadra (j117) (1988.01-1990.12) 108km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator MG 123 MAHLE

MG 123 Alternator MAHLE
mahle MG 123
323.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

11201037, 11209651, 72520510, 72735122, AAG1104 14V 33A, AAG1374, IA0037

numer części:

MG 123

producent:

MAHLE

Status produktu: Artykuł wychodzący
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]33
Kąt mocowania [stopień]12
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]80
Liczba pasków1
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ochrona przeciwpyłowaz osłoną przeciwpyłową
otwór Ø [mm]10,2
Rozstaw śrub mocujących [mm]73,0
Średnica punktów mocowania [mm]80,0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]49,0
nr EAN3838922050028

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator MG 123 MAHLE

Koszt kaucji: 122.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 33A) pasuje do: AGCO, CASE, FIAT 1000, 400 2WD, 450 2WD, 450 4WD, 480 DT, 500, 540, 580 DT, 640, 640 DT, 1.0, 1.0 Sport, 1.1, 1.1 (128A), 1.3 (128A), ZASTAVA 1.1
numery OEM:
FIAT      0004257074
FIAT      0004474752
FIAT      4224325
FIAT      4257074
FIAT      4275283
FIAT      4474752
FIAT      46231680
FIAT      4998353
FIAT      51217620
FIAT      77145410
FIAT      77250410
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator MG 123 MAHLE w samochodach:

zobacz instrukcję montażu MG 123zobacz instrukcję montażu MG 123zobacz instrukcję montażu MG 123zobacz instrukcję montażu MG 123

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów