Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Iveco DAILY V Platforma / podwozie 29S13, 29L13, 29L13D, 35S13, 35C13D, 40C13 (2011.09-2014.02) 126km » MG 127 mahle
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Platforma / Podwozie 29s13, 29l13, 29l13d, 35s13, 35c13d, 40c13 (2011.09-2014.02) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator MG 127 MAHLE

MG 127 Alternator MAHLE
mahle MG 127

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

11201112, 72735126, AAK1135 14V 55A, IA0112

numer części:

MG 127

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]55
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]68
Liczba pasków1
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
otwór Ø [mm]12,2
Rozstaw śrub mocujących [mm]65,0
Średnica punktów mocowania [mm]85,0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]46,0
nr EAN3838922050202

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator MG 127 MAHLE

Alternator (14V, 55A) pasuje do: DEUTZ FAHR 310, 320, 57, 60, 65, 67, 70, 75, 80, 90, 310 ECOLINE, 315 ECOLINE, 320 ECOLINE, 410, 410 ECOLINE, 420, 4.80 MK1, FIAT 1000, 1000 S, 1180, 1280, 1300 DT
numery OEM:
FIAT      0000004285622
FIAT      0000004474904
FIAT      0000004849157
FIAT      116 76 05 060 00
FIAT      4152101
FIAT      4152612
FIAT      4174626
FIAT      4242730
FIAT      4263584
FIAT      4263983
FIAT      4285622
FIAT      4474903
FIAT      4474904
FIAT      46231758
FIAT      4800504
FIAT      4849157
FIAT      77138410
FIAT      77452410
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator MG 127 MAHLE w samochodach:

zobacz instrukcję montażu MG 127zobacz instrukcję montażu MG 127zobacz instrukcję montażu MG 127zobacz instrukcję montażu MG 127

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów