Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Dodge MAGNUM Kombi 6.1 SRT8 (2005.09-2008.12) 431km » MG 212 mahle
wybrany samochód: 
Dodge Magnum Kombi 6.1 Srt8 (2005.09-2008.12) 431km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator MG 212 MAHLE

MG 212 Alternator MAHLE
mahle MG 212

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

11201810, 72735211, AAK4598 14V 70A, IA0810

numer części:

MG 212

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]70
Kąt mocowania [stopień]-60,0
Koła pasowebez koła pasowego
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
otwór Ø [mm]8,2
Rozstaw śrub mocujących [mm]80,5
Średnica punktów mocowania [mm]86,0
nr EAN3838922054873

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator MG 212 MAHLE

Koszt kaucji: 122.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 70A, nowy z kaucją) pasuje do: URSUS 3514, 3822, 3824, 4512, 4514, 360 3P, ZETOR 11641, CASE IH 633, 633 A, 633 E, 633 EA, 633 V, 733, 733 E, 48, 48 A, 50, 60, CLAAS 66, 68, 907
numery OEM:
ROVER      ADU 8090
ROVER      ADU 8880
ROVER      YLE 101570
ROVER      YLE 101580
MARUTI      1447 701 R91
MARUTI      1897 695 R91
MARUTI      3478 360 M91
MARUTI      3611 576 M91
MARUTI      3611 931 M91
MARUTI      3930 501 R91
LAND ROVER      ADU 8880
LAND ROVER      ADU 9548
LAND ROVER      ADU 9750
LAND ROVER      ASU 1693
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator MG 212 MAHLE w samochodach:

zobacz instrukcję montażu MG 212zobacz instrukcję montażu MG 212zobacz instrukcję montażu MG 212zobacz instrukcję montażu MG 212

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów