Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Iveco DAILY V Platforma / podwozie 29L15, 35S15, 35C15, 40C15, 50C15 (2011.09-2014.02) 146km » MG 216 mahle
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Platforma / Podwozie 29l15, 35s15, 35c15, 40c15, 50c15 (2011.09-2014.02) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator MG 216 MAHLE

MG 216 Alternator MAHLE
mahle MG 216

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

11201811, 72735215, AAK4599 14V 70A, IA0811

numer części:

MG 216

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]70
Kąt mocowania [stopień]60,0
Koła pasowebez koła pasowego
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
otwór Ø [mm]8,2
Rozstaw śrub mocujących [mm]82
Średnica punktów mocowania [mm]86,0
nr EAN3838922054743

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator MG 216 MAHLE

Koszt kaucji: 122.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 70A) pasuje do: NEW HOLLAND TB 100 4WD, TB 110 4WD, TB 120 2WD, TB 80 4WD, TB 90 2WD, LAND ROVER 2.5 4x4, MG 2.0 EFi, 2.0 Turbo, ROVER 111, 111 C/L/S, 114 GTI 16V
numery OEM:
ROVER      24161
ROVER      24198
ROVER      24219
ROVER      24228
ROVER      24241
LAND ROVER      ADU1148
LAND ROVER      AUU1053
LAND ROVER      AUU1184
LAND ROVER      RTC5846
LAND ROVER      YLE101560
LAND ROVER      YLE101700
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator MG 216 MAHLE w samochodach:

zobacz instrukcję montażu MG 216zobacz instrukcję montażu MG 216zobacz instrukcję montażu MG 216zobacz instrukcję montażu MG 216

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów