Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » MG 396 mahle

Alternator MG 396 MAHLE

MG 396 Alternator MAHLE
mahle MG 396
556.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

11201928, 72735395, AAK3130 14V 55A, IA0309

numer części:

MG 396

producent:

MAHLE

Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 55
Koła pasowe z kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm] 68
Liczba pasków 1
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
otwór Ø [mm] 8,2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 56,0
Średnica punktów mocowania [mm] 86,0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] 20,7
nr EAN 3838922050486

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator MG 396 MAHLE

Alternator (14V, 55A) pasuje do: OPEL ASCONA B, ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, CORSA B, CORSA C 10S-Z12XE 09.72-12.09
numery OEM:
OPEL      03472223
OPEL      03472224
OPEL      09119721
OPEL      09119722
OPEL      09120578
OPEL      12 04 006
OPEL      12 04 007
OPEL      12 04 015
OPEL      12 04 031
OPEL      12 04 069
OPEL      12 04 088
OPEL      12 04 095
OPEL      12 04 132
OPEL      12 04 149
OPEL      12 04 150
OPEL      12 04 174
OPEL      12 04 175
OPEL      12 04 191
OPEL      12 04 192
OPEL      12 04 313
OPEL      12 04 314
OPEL      12 04 336
OPEL      12 04 337
OPEL      12 04 343
OPEL      55571966
OPEL      90 337 043
OPEL      90006897
OPEL      90348697
OPEL      93169474
OPEL      95507878
SAAB      88 02 720
VAUXHALL      R1 030 031
VAUXHALL      R1 030 034
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator MG 396 MAHLE w samochodach:

zobacz instrukcję montażu MG 396zobacz instrukcję montażu MG 396zobacz instrukcję montażu MG 396zobacz instrukcję montażu MG 396

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów