Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mercedes-benz GLC (X254) AMG 43 4-matic (254.687) (2023-???) 421km » MG 586 mahle
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Glc (x254) Amg 43 4-matic (254.687) (2023-???) 421km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator MG 586 MAHLE

MG 586 Alternator MAHLE
mahle MG 586
1,197.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

11209421, 72735585, AAN3111 28V 80A, IA9412

numer części:

MG 586

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]28
Prąd ładowania alternatora [A]80
Kąt mocowania [stopień]-60,0
Kąt mocowania [stopień]60,0
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]72
Ilość żeber8
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
otwór Ø [mm]11,2
Rozstaw śrub mocujących [mm]80,0
Średnica punktów mocowania [mm]93,0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]30,0
nr EAN3838922063844

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator MG 586 MAHLE

Koszt kaucji: 123.48 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (28V, 80A) pasuje do: MERCEDES ACCELO, ATEGO, ATEGO 2, AXOR, AXOR 2, ECONIC, LK/LN2, UNIMOG, VARIO, VARIO (B667, B670, B668), VARIO (B670), VARIO (B670, B668 M906.900-OM924.923 03.96-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      009 154 97 02
MERCEDES-BENZ      009 154 98 02
MERCEDES-BENZ      009154980280
MERCEDES-BENZ      010 154 90 02
MERCEDES-BENZ      A 010 154 90 02
MERCEDES-BENZ      A009 154 97 02
MERCEDES-BENZ      A009 154 98 02
MERCEDES-BENZ      A009154980280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator MG 586 MAHLE w samochodach:

zobacz instrukcję montażu MG 586zobacz instrukcję montażu MG 586zobacz instrukcję montażu MG 586zobacz instrukcję montażu MG 586

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów