Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel ASTRA G liftback (T98) 2.2 DTI (F08, F48) (2002.09-2005.01) 117km » OX 150D1 mahle
wybrany samochód: 
Opel Astra G Liftback (t98) 2.2 Dti (f08, F48) (2002.09-2005.01) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 150D1 MAHLE

OX 150D1 Filtr oleju MAHLE
34.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

79618331

numer części:

OX 150D1

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]136
Średnica [mm]83,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]23
Średnica wewnętrzna 3 [mm]23,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 150D1 MAHLE

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES T2/LN1, ACCELO, LK/LN2, NG, UNIMOG 4.0D/6.0D 01.84-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      3661800609
MERCEDES-BENZ      3661800909
MERCEDES-BENZ      3661840225 O.D.
MERCEDES-BENZ      3661841125 O.D.
MERCEDES-BENZ      A3661800609
MERCEDES-BENZ      A3661800909
MERCEDES-BENZ      A3661840225 O.D.
MERCEDES-BENZ      A3661841125 O.D.
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 150D1 MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.