Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.5 12V (C62A) (1989.05-1992.05) 90km » OX 358D mahle
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.5 12v (c62a) (1989.05-1992.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 358D MAHLE

OX 358D Filtr oleju MAHLE
mahle OX 358D
Filtr oleju OX 358D
OX 358D
mahle OX 358D Filtr oleju
Filtr oleju OX 358D mahle
Filtr oleju OX 358D mahle
Filtr oleju OX 358D mahle
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

70318036

numer części:

OX 358D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]145
Średnica [mm]73,1
Średnica wewnętrzna 2 [mm]36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]83,0
Grubość [mm]3,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 358D MAHLE

numery OEM:
AUDI      077115401AA
AUDI      077115401AC
AUDI      077115433B
AUDI      077198563A
AUDI      079115561B
AUDI      079198405
AUDI      079198405A
AUDI      77198563A
VAG      077115401AA
VAG      077115401AC
VAG      077115433B
VAG      077198563A
VAG      079115561B
VAG      079198405
VAG      079198405A
VAG      77198563A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 358D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.