Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD 2.0 TDI (2015.04-???) 140km » OX 420D mahle
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 Platforma / Podwozie (sfd, Sfe, Sfl, Sfz, Sjd 2.0 Tdi (2015.04-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 420D MAHLE

OX 420D Filtr oleju MAHLE
mahle OX 420D
Filtr oleju OX 420D
OX 420D
mahle OX 420D Filtr oleju
Filtr oleju OX 420D mahle
Filtr oleju OX 420D mahle
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

70532135

numer części:

OX 420D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]128
Średnica [mm]76,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]28,55
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]10,8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 420D MAHLE

numery OEM:
AUDI      057115441B
AUDI      059115561D
AUDI      059198405
PORSCHE      95810722220
VAG      057115441B
VAG      059115561D
VAG      059198405
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 420D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.