Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Peugeot DJANGO Django 150 (M2) (2014.07-???) 11km » OX 562D mahle
wybrany samochód: 
Peugeot Django Django 150 (m2) (2014.07-???) 11km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 562D MAHLE

OX 562D Filtr oleju MAHLE
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

70387367

numer części:

OX 562D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]281
Średnica [mm]90,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]43

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 562D MAHLE

Oil filter (cartridge) fits: SCANIA CITYWIDE, G I, G II, INTERLINK, IRIZAR CENTURY, IRIZAR I4, IRIZAR PB, K, L, N BUS, OMNICITY, OMNIEXPRESS, OMNILINK, P I, P II, R I, R II DC07.101-OC9.G05 04.04-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 562D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.