Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TDI (2011.03-2018.09) 163km » OX 776D mahle
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.0 Tdi (2011.03-2018.09) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 776D MAHLE

OX 776D Filtr oleju MAHLE
mahle OX 776D
Filtr oleju OX 776D
OX 776D
mahle OX 776D Filtr oleju
Filtr oleju OX 776D mahle
Filtr oleju OX 776D mahle
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

70528081

numer części:

OX 776D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]96
Średnica [mm]79,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]32
Średnica wewnętrzna 3 [mm]31,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 776D MAHLE

numery OEM:
CITROËN      1109AV
FORD      9X2Q6744AA
FORD      9X2Q6B624BA
JAGUAR      C2D59623
JAGUAR      JDE8041
JAGUAR      JDE8751
PEUGEOT      1109AV
LAND ROVER      LR013148
LAND ROVER      LR124517
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 776D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.