Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Daimler DAIMLER XJ (X30_) V8 Super 4.0 (1997.07-2003.06) 363km » H 1810/1 mann-filter mann+hummel gmbh
wybrany samochód: 
Daimler Daimler Xj (x30_) V8 Super 4.0 (1997.07-2003.06) 363km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów H 1810/1 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

H 1810/1 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
mann-filter H 1810/1
298.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

H 1810/1

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]17,5
średnica zewnętrzna [mm]176
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]0,2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów H 1810/1 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES CABRIOLET (W111, W112), COUPE (W111, W112), PAGODE (W113), S (W108, W109) 2.2-6.3 01.61-08.72
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 277 00 95
MERCEDES-BENZ      112 277 03 95
MERCEDES-BENZ      113 270 00 95
MERCEDES-BENZ      113 270 00 98
MERCEDES-BENZ      A 000 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A 112 277 03 95
MERCEDES-BENZ      A 113 270 00 95
MERCEDES-BENZ      A 113 270 00 98
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów H 1810/1 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów H 1810/1 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH:

2019-11-22
 5/5
Kupiłem część H 85 tym sklepie i jest okej
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-02-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Producent filtrów samochodowych, firma Mann+Hummel powstała w pierwszej połowei XX wieku i obecnie jest producentem dostarczającym filtry powietrza, filtry oleju, filtry paliwa oraz filtry kabinowe do większości znanym marek samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.

Mann+Hummel w trakcie swojej ekspansji włączała do swoich zasobów lokalnych producentów filtrów do samochodów, miedzy innymi polskiego Filtrona, którego jest właścicielem.

Wytwarzane w zakładach Mann+Hummel filtry cieszą się uznaniem mechaników samochodowych oraz posiadaczy samochodów na całym świecie. Filtry Mann łączą fachową wiedzę i doświadczenie w szerokiej ofercie klasy OE