Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Renault MEGANE I (BA0/1_) 1.9 TDI (1996.09-2003.08) 94km » HD 722 mann-filter mann+hummel gmbh
wybrany samochód: 
Renault Megane I (ba0/1_) 1.9 Tdi (1996.09-2003.08) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HD 722 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

HD 722 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
mann-filter HD 722
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HD 722

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

HD 722

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]199
Średnica wewnętrzna [mm]29
średnica zewnętrzna [mm]70
Średnica wewnętrzna 1 [mm]33

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HD 722 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FENDT 207 F VARIO, 207 FA VARIO, 207 V VARIO, 207 VA VARIO, 207 VARIO, 208 F VARIO, 208 FA VARIO, 208 V VARIO, 208 VA VARIO, 208 VARIO, 209 F VARIO
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HD 722 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HD 722 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH:

2019-11-22
 5/5
Kupiłem część H 85 tym sklepie i jest okej
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-02-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Producent filtrów samochodowych, firma Mann+Hummel powstała w pierwszej połowei XX wieku i obecnie jest producentem dostarczającym filtry powietrza, filtry oleju, filtry paliwa oraz filtry kabinowe do większości znanym marek samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.

Mann+Hummel w trakcie swojej ekspansji włączała do swoich zasobów lokalnych producentów filtrów do samochodów, miedzy innymi polskiego Filtrona, którego jest właścicielem.

Wytwarzane w zakładach Mann+Hummel filtry cieszą się uznaniem mechaników samochodowych oraz posiadaczy samochodów na całym świecie. Filtry Mann łączą fachową wiedzę i doświadczenie w szerokiej ofercie klasy OE