Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » WD 940/11 mann-filter mann+hummel gmbh

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów WD 940/11 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

WD 940/11 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
mann-filter WD 940/11
101.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

WD 940/11

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 71
Wysokość [mm] 144
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 93
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 3,0
nr EAN 4011558920401

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów WD 940/11 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Filtr hydrauliczny (przykręcany) pasuje do: DEUTZ FAHR 100 MK2, 100 MK3, 4.70 MK1, 4.80 MK1, 4.85 MK1, 4.90 MK1, 4.95 MK1, 80 MK2, 80 MK3, 85 MK2, 85 MK3, 90 MK2, 90 MK3
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów WD 940/11 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów WD 940/11 MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH:

2019-11-22
 5/5
Kupiłem część H 85 tym sklepie i jest okej
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Producent filtrów samochodowych, firma Mann+Hummel powstała w pierwszej połowei XX wieku i obecnie jest producentem dostarczającym filtry powietrza, filtry oleju, filtry paliwa oraz filtry kabinowe do większości znanym marek samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.

Mann+Hummel w trakcie swojej ekspansji włączała do swoich zasobów lokalnych producentów filtrów do samochodów, miedzy innymi polskiego Filtrona, którego jest właścicielem.

Wytwarzane w zakładach Mann+Hummel filtry cieszą się uznaniem mechaników samochodowych oraz posiadaczy samochodów na całym świecie. Filtry Mann łączą fachową wiedzę i doświadczenie w szerokiej ofercie klasy OE