Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka | |
Parametr | SEOV27X217A | |
Oś | Zawieszenie z belką skrętną | |
nr EAN | 5902659773715 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 11-0737 MAXGEAR
AUDI | 5Q0 513 049 BF | |
AUDI | 5Q0 513 049 BG | |
SEAT | 5Q0 513 049 BR | |
SEAT | 5Q0 513 049 CQ | |
SEAT | 5Q0 513 049 DC | |
SEAT | 5Q0 513 049 DD | |
SEAT | 5Q0 513 049 DP | |
SEAT | 5Q0 513 049 FH | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 CC | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 CD | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 CM | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 CN | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 CQ | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 CR | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 DE | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 DF | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 DP | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 DQ | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 DR | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 EG | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 EP | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 513 049 FH |
Zastosowanie Amortyzator 11-0737 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 11-0737 MAXGEAR:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.