Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi L 300 III Furgon (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D (P05V, P05W, P15V) (1986.11-2006.02) 69km » 13-0065 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Furgon (p0_v, P1_v, P2_v) 2.5 D (p05v, P05w, P15v) (1986.11-2006.02) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0065 MAXGEAR

13-0065 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0065
Cewka zapłonowa 13-0065
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00021

numer części:

13-0065

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów6
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN5907558567052

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0065 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA SEAT
numery OEM:
AUDI      701 905 104
AUDI      701 905 104 A
AUDI      867 905 105 A
SEAT      701 905 104
SEAT      701 905 104 A
SEAT      867 905 105 A
SKODA      701 905 104
SKODA      701 905 104 A
SKODA      867 905 105 A
VOLKSWAGEN      701 905 104
VOLKSWAGEN      701 905 104 A
VOLKSWAGEN      867 905 105 A
LAMBORGHINI      701 905 104
LAMBORGHINI      701 905 104 A
LAMBORGHINI      867 905 105 A
BENTLEY      701 905 104
BENTLEY      701 905 104 A
BENTLEY      867 905 105 A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0065 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.