Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi PAJERO III (V7_W, V6_W) 2.5 TDi (V64W, V74W) (2001.09-2006.12) 115km » 13-0089 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iii (v7_w, V6_w) 2.5 Tdi (v64w, V74w) (2001.09-2006.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0089 MAXGEAR

13-0089 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0089
Cewka zapłonowa 13-0089
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-5010

numer części:

13-0089

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Ilość biegunów2
Technika połączeńM4/M4
Cewka zapłonowabez złącza świecy zapłonowej
nr EAN5907558572834

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0089 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA ALFA
numery OEM:
ALFA ROMEO      46755605
FIAT      46755605
LANCIA      46755605
FERRARI      46755605
MASERATI      46755605
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0089 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.