Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0114 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0114 MAXGEAR

13-0114 Cewka zapłonowa MAXGEAR
54.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00236

numer części:

13-0114

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5907558562712

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0114 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA PEUGEOT 407 3,0 04-

Cewka zapłonowa 13-0114 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0114 producenta MAXGEAR

PEUGEOT

597077, 597094, 96362683, 9663278480, 9664401880

RENAULT

7701479027, 9633001580

CITROËN

597077, 597094, 96362683, 9663278480, 9664401880

LANCIA

9633001580

FIAT

9633001580

numery OEM:
ALFA ROMEO      96 33 00 15 80
CITROËN      5970.77
CITROËN      5970.94
CITROËN      96 362 683
CITROËN      96 632 784 80
CITROËN      96 644 018 80
FIAT      96 33 00 15 80
LANCIA      96 33 00 15 80
PEUGEOT      5970.77
PEUGEOT      5970.94
PEUGEOT      96 362 683
PEUGEOT      96 632 784 80
PEUGEOT      96 644 018 80
RENAULT      77 01 479 027
RENAULT      96 33 001 580
DACIA      77 01 479 027
DACIA      96 33 001 580
FERRARI      96 33 00 15 80
MASERATI      96 33 00 15 80

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0114 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.