Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Nissan CABSTAR (F24M, F24W) 35.13 DCI, 45.13 DCI 2.5 (F24M) (2006.09-2012.12) 131km » 13-0114 maxgear
wybrany samochód: 
Nissan Cabstar (f24m, F24w) 35.13 Dci, 45.13 Dci 2.5 (f24m) (2006.09-2012.12) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0114 MAXGEAR

13-0114 Cewka zapłonowa MAXGEAR
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00236

numer części:

13-0114

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN5907558562712

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0114 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA PEUGEOT 407 3,0 04-
numery OEM:
ALFA ROMEO      96 33 00 15 80
CITROËN      5970.77
CITROËN      5970.94
CITROËN      96 362 683
CITROËN      96 632 784 80
CITROËN      96 644 018 80
FIAT      96 33 00 15 80
LANCIA      96 33 00 15 80
PEUGEOT      5970.77
PEUGEOT      5970.94
PEUGEOT      96 362 683
PEUGEOT      96 632 784 80
PEUGEOT      96 644 018 80
RENAULT      77 01 479 027
RENAULT      96 33 001 580
DACIA      77 01 479 027
DACIA      96 33 001 580
FERRARI      96 33 00 15 80
MASERATI      96 33 00 15 80

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0114 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.