Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S18, 55S18, 55C18, 70S18, 70C18 4x4 (2016.09-???) 180km » 13-0140 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s18, 55s18, 55c18, 70s18, 70c18 4x4 (2016.09-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0140 MAXGEAR

13-0140 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0140
59.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-9137

numer części:

13-0140

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN5907558574326

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0140 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA NISSAN MICRA 1,6 05-/ NOTE/ QASHQAI/ X-TRAIL
numery OEM:
NISSAN      22448-ED800
NISSAN      22448-ED800-EP
NISSAN      22448-ED80A
RENAULT      77 01 065 086
DACIA      77 01 065 086
INFINITI      22448-ED800
INFINITI      22448-ED800-EP
INFINITI      22448-ED80A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0140 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.