Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Daihatsu TERIOS (J1_) 1.3 4WD (J100) (1997.10-2000.10) 83km » 13-0168 maxgear
wybrany samochód: 
Daihatsu Terios (j1_) 1.3 4wd (j100) (1997.10-2000.10) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 13-0168 MAXGEAR

13-0168 Cewka zapłonowa MAXGEAR
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-9031

numer części:

13-0168

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Technika połączeńKontaktfeder
Technika połączeńSpring
Ilość połączeń1
Napięcie [V]12
Wymagana ilość2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz elementami przyłączeniowymi
nr EAN5902659726322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0168 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA SUZUKI VITARA/WAGON/BALENO 1,3/1,6/ JUSTY 1,5/ SEDICI 1,6
numery OEM:
SUZUKI      33400-62J00
SUZUKI      33400-62J00-000
SUZUKI      33400-83E00
SUZUKI      33400-83E00-000
SUZUKI      33400-83E10
SUZUKI      33400-83E10-000
SUZUKI      33400M79F00
SUZUKI      33400M83E10
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0168 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.