Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0173 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0173 MAXGEAR

13-0173 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0173
165.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MG-9036

numer części:

13-0173

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 6
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem zapłonowym
nr EAN 5902659752505

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0173 MAXGEAR

CEWKA ZAPŁONOWA FIAT PANDA 1,2/1,4 09-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55 19 57 75
ALFA ROMEO      55 19 57 76
ALFA ROMEO      55 20 01 12
ALFA ROMEO      55 20 04 86
ALFA ROMEO      55 20 87 23
ALFA ROMEO      BAE940AF
FIAT      55 19 57 75
FIAT      55 19 57 76
FIAT      55 20 01 12
FIAT      55 20 04 86
FIAT      55 20 87 23
FIAT      BAE940AF
FORD      1535713
FORD      1671690
FORD      5135 419
FORD      9S51-12029-AA
FORD      9S51-12029-AB
LANCIA      55 19 57 75
LANCIA      55 19 57 76
LANCIA      55 20 01 12
LANCIA      55 20 04 86
LANCIA      55 20 87 23
LANCIA      BAE940AF
FERRARI      55 19 57 75
FERRARI      55 19 57 76
FERRARI      55 20 01 12
FERRARI      55 20 04 86
FERRARI      55 20 87 23
FERRARI      BAE940AF
MASERATI      55 19 57 75
MASERATI      55 19 57 76
MASERATI      55 20 01 12
MASERATI      55 20 04 86
MASERATI      55 20 87 23
MASERATI      BAE940AF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0173 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.