Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 130256 maxgear

CEWKA ZAPŁONOWA DB C KLASA W204 3,5 11- 130256 MAXGEAR

130256 CEWKA ZAPŁONOWA DB C KLASA W204 3,5 11- MAXGEAR
maxgear 130256
CEWKA ZAPŁONOWA DB C KLASA W204 3,5 11- 130256
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130256

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków4
Liczba połączeń1
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA DB C KLASA W204 3,5 11- 130256 MAXGEAR

CEWKA ZAPŁONOWA DB C KLASA W204 3,5 11-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      272 150 02 80
MERCEDES-BENZ      276 150 00 80
MERCEDES-BENZ      276 906 01 60
MERCEDES-BENZ      276 906 02 59
MERCEDES-BENZ      276 906 02 60
MERCEDES-BENZ      276 906 05 01
MERCEDES-BENZ      276 906 35 00
MERCEDES-BENZ      276 906 37 00
MERCEDES-BENZ      276 906 54 00
MERCEDES-BENZ      A 272 150 02 80
MERCEDES-BENZ      A 276 150 00 80
MERCEDES-BENZ      A 276 906 01 60
MERCEDES-BENZ      A 276 906 02 59
MERCEDES-BENZ      A 276 906 02 60
MERCEDES-BENZ      A 276 906 05 01
MERCEDES-BENZ      A 276 906 35 00
MERCEDES-BENZ      A 276 906 37 00
MERCEDES-BENZ      A 276 906 54 00
zamienniki:
BAEA093E
brak
CHAMPION

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA DB C KLASA W204 3,5 11- 130256 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.