Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 130266 maxgear

CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE PANAMERA 970 4.8 GTS 13- 130266 MAXGEAR

130266 CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE PANAMERA 970 4.8 GTS 13- MAXGEAR
maxgear 130266
CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE PANAMERA 970 4.8 GTS 13- 130266
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130266

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
wymagana liczba8
Liczba połączeń1
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE PANAMERA 970 4.8 GTS 13- 130266 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA PORSCHE PANAMERA 970 4.8 GTS 13-

CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE PANAMERA 970 4.8 GTS 13- 130266 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE PANAMERA 970 4.8 GTS 13- 130266 producenta MAXGEAR

PORSCHE

94860210402, 94860210404, 94860210406, 94860210410, 94860210411, 94860210412, 94860210413, 94860210414

numery OEM:
PORSCHE      948 602 104 02
PORSCHE      948 602 104 04
PORSCHE      948 602 104 06
PORSCHE      948 602 104 10
PORSCHE      948 602 104 11
PORSCHE      948 602 104 12
PORSCHE      948 602 104 13
PORSCHE      948 602 104 14

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA PORSCHE PANAMERA 970 4.8 GTS 13- 130266 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.