Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo (2015.01-2018.06) 210km » 130271 maxgear
wybrany samochód: 
Ford S-max (cj, Wa6) 2.0 Tdci Bi-turbo (2015.01-2018.06) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER SEBRING 1,8 07- 130271 MAXGEAR

130271 CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER SEBRING 1,8 07- MAXGEAR
maxgear 130271
CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER SEBRING 1,8 07- 130271

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

130271

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków3
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER SEBRING 1,8 07- 130271 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA CHRYSLER SEBRING 1,8 07-
numery OEM:
CHRYSLER      04606824AB
CHRYSLER      04606824AC
CHRYSLER      4606824AB
CHRYSLER      4606824AC
DODGE      4606824AB
DODGE      4606824AC
FIAT      K04606824AB
FIAT      K04606824AC
LANCIA      K04606824AC
JEEP      4606824AB
JEEP      4606824AC
TESLA      CL724
zamienniki:
78-09-901
brak
ASHIKA
V40-70-0083
brak
VEMO
DMB2038
brak
LUCAS ELECTRICAL
245398
brak
VALEO
80380
brak
FAE
5DA 230 036-131
brak
HELLA

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER SEBRING 1,8 07- 130271 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.