Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 130281 maxgear

CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- 130281 MAXGEAR

130281 CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- MAXGEAR
maxgear 130281
CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- 130281

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130281

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- 130281 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10-

CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- 130281 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- 130281 producenta MAXGEAR

SUZUKI

33400-51K40, 33400-51K60, 33400-M68K20

numery OEM:
SUZUKI      33400-51K40
SUZUKI      33400-51K60
SUZUKI      33400-M68K20

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- 130281 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.