Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) (1998.05-2005.10) 140km » 130281 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 Ii (nb) 1.8 16v (nb8c) (1998.05-2005.10) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- 130281 MAXGEAR

130281 CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- MAXGEAR
maxgear 130281
CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- 130281
72.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup
    Ocena:
numer części:

130281

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
Liczba zestyków2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
Napięcie [V]12
Liczba zestyków2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- 130281 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10-
numery OEM:
SUZUKI      33400-51K40
SUZUKI      33400-51K60
SUZUKI      33400-M68K20

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA SUZUKI SWIFT 1,4 10- 130281 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.