Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 130325 maxgear

CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A6 C7 4,0 12- 130325 MAXGEAR

130325 CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A6 C7 4,0 12- MAXGEAR
maxgear 130325
CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A6 C7 4,0 12- 130325
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130325

producent:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A6 C7 4,0 12- 130325 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA AUDI A6 C7 4,0 12-

CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A6 C7 4,0 12- 130325 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

BENTLEY

ARNAGE, CONTINENTAL coupe, CONTINENTAL FLYING SPUR, AZURE II, CONTINENTAL, ARNAGE coupe, MULSANNE

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A6 C7 4,0 12- 130325 producenta MAXGEAR

AUDI

079905110H, 079905110J, 079905110K, 079905110L, 079905110N, 079905110P, 079905110R

BENTLEY

079905110H, 079905110J, 079905110K, 079905110L, 079905110N, 079905110P

numery OEM:
AUDI      079 905 110 H
AUDI      079 905 110 J
AUDI      079 905 110 K
AUDI      079 905 110 L
AUDI      079 905 110 N
AUDI      079 905 110 P
AUDI      079 905 110 R
VOLKSWAGEN      079 905 110 H
VOLKSWAGEN      079 905 110 J
VOLKSWAGEN      079 905 110 K
VOLKSWAGEN      079 905 110 L
VOLKSWAGEN      079 905 110 N
VOLKSWAGEN      079 905 110 P
VOLKSWAGEN      079 905 110 R
BENTLEY      079 905 110 H
BENTLEY      079 905 110 J
BENTLEY      079 905 110 K
BENTLEY      079 905 110 L
BENTLEY      079 905 110 N
BENTLEY      079905110P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A6 C7 4,0 12- 130325 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.