Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford TRANSIT CONNECT V761 Furgon/minivan (SKN) 1.5 Plug-in Hybrid (2024-???) 150km » 130333 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Transit Connect V761 Furgon/minivan (skn) 1.5 Plug-in Hybrid (2024-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- 130333 MAXGEAR

130333 CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- MAXGEAR
maxgear 130333
CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- 130333
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130333

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
wymagana liczba4
Liczba zestyków4
Liczba połączeń1
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowaZ końcowym stopniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- 130333 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13-
numery OEM:
AUDI      06H905115
AUDI      06H905115A
AUDI      06H905115B
SEAT      06H905115
SEAT      06H905115A
SKODA      06H905115
SKODA      06H905115A
SKODA      06H905115B
VOLKSWAGEN      06H905115
VOLKSWAGEN      06H905115A
VOLKSWAGEN      06H905115B
VAG      06H 905 115
VAG      06H 905 115 A
VAG      06H 905 115 B

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- 130333 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.