Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 130333 maxgear

CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- 130333 MAXGEAR

130333 CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- MAXGEAR
maxgear 130333
CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- 130333
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

130333

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
wymagana liczba4
Liczba zestyków4
Liczba połączeń1
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowaZ końcowym stopniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- 130333 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13-

CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- 130333 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- 130333 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

06H905115, 06H905115A, 06H905115B

SKODA

06H905115, 06H905115A, 06H905115B

AUDI

06H905115, 06H905115A, 06H905115B

SEAT

06H905115, 06H905115A

numery OEM:
AUDI      06H905115
AUDI      06H905115A
AUDI      06H905115B
SEAT      06H905115
SEAT      06H905115A
SKODA      06H905115
SKODA      06H905115A
SKODA      06H905115B
VOLKSWAGEN      06H905115
VOLKSWAGEN      06H905115A
VOLKSWAGEN      06H905115B
VAG      06H 905 115
VAG      06H 905 115 A
VAG      06H 905 115 B

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA VW GOLF VI KABRIOLET 517 2.0 TSI 13- 130333 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.