Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Peugeot DJANGO Django 125 (M2) (2014.07-???) 10km » 18-0616 maxgear
wybrany samochód: 
Peugeot Django Django 125 (m2) (2014.07-???) 10km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 18-0616 MAXGEAR

18-0616 Zawór wentylujący, zbiornik paliwa MAXGEAR
maxgear 18-0616
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

18-0616

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj zaworuZawór odpowietrzający
nr EAN5902659793379

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 18-0616 MAXGEAR

ZAWËR ODPOWIETRZENIA ZBIORNIKA VW PALIWA
numery OEM:
AUDI      1C0 906 517 A
FORD      1110693
FORD      YM21 9C915 BA
PORSCHE      1C0 906 517 A
PORSCHE      955 605 517 00
SEAT      1C0 906 517 A
SKODA      1C0 906 517 A
VOLKSWAGEN      1C0 906 517 A
VOLKSWAGEN      1C0 906 517 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 18-0616 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zawór wentylujący, zbiornik paliwa 18-0616 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.