Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 PureTech 130 (2019.06-???) 131km » 19-3466 maxgear
wybrany samochód: 
Peugeot 208 Ii (ub_, Up_, Uw_, Uj_) 1.2 Puretech 130 (2019.06-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Szczęki hamulcowe, hamulec postojowy 19-3466 MAXGEAR

19-3466 Szczęki hamulcowe, hamulec postojowy MAXGEAR
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

19-3466

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]185
Szerokość [mm]31
Długość opakowania [cm]19,8
Szerokość opakowania [cm]12,5
Wysokość opakowania [cm]8,2
Techniczny numer informacyjny98101 0736 0 4
nr EAN5902659771612

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Szczęki hamulcowe, hamulec postojowy 19-3466 MAXGEAR

SZCZ╩KI HAM. R╩CZ. JEEP CHEROKEE/WRANGLER 01-
numery OEM:
JEEP      5093390AA
JEEP      5093390AB
JEEP      5093390AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Szczęki hamulcowe, hamulec postojowy 19-3466 MAXGEAR w samochodach:

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.