Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Renault TWINGO III (BCM_, BCA_) 1.0 SCe 70 (BCMB) (2015.09-???) 69km » 19-3638 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Twingo Iii (bcm_, Bca_) 1.0 Sce 70 (bcmb) (2015.09-???) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 19-3638 MAXGEAR

19-3638 Cylinderek hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-3638
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGH-914

numer części:

19-3638

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaBOSCH
Średnica [mm]20,6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 19-3638 MAXGEAR

CYLINDEREK HAM. CITROEN C2/C3
numery OEM:
CITROËN      4402 E6
PEUGEOT      4402 E6
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 19-3638 MAXGEAR w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.