Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Honda CR-V III (RE_) 2.0 i-VTEC (RE5, RE1) (2007.01-2012.06) 150km » 19-4587 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Iii (re_) 2.0 I-vtec (re5, Re1) (2007.01-2012.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SZCZĘKI HAM. TOYOTA HIACE 2,5D/2,7 VVTI 05- 19-4587 MAXGEAR

19-4587 SZCZĘKI HAM. TOYOTA HIACE 2,5D/2,7 VVTI 05- MAXGEAR
maxgear 19-4587
SZCZĘKI HAM. TOYOTA HIACE 2,5D/2,7 VVTI 05- 19-4587
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

19-4587

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna
Szerokość [mm]52
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm]255

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SZCZĘKI HAM. TOYOTA HIACE 2,5D/2,7 VVTI 05- 19-4587 MAXGEAR

SZCZ╩KI HAM. TOYOTA HIACE 2,5D/2,7 VVTI 05-
numery OEM:
TOYOTA      0449526240

Zastosowanie SZCZĘKI HAM. TOYOTA HIACE 2,5D/2,7 VVTI 05- 19-4587 MAXGEAR w samochodach:

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.