Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Opel OMEGA A Kombi (V87) 2.6 i (F35, M35) (1990.09-1994.03) 150km » 19-4603 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Omega A Kombi (v87) 2.6 I (f35, M35) (1990.09-1994.03) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SZCZĘKI HAM. DAIHATSU CUORE/SIRION 0,8-1,3 85-05 19-4603 MAXGEAR

19-4603 SZCZĘKI HAM. DAIHATSU CUORE/SIRION 0,8-1,3 85-05 MAXGEAR
maxgear 19-4603
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

19-4603

producent:

MAXGEAR

Szerokość [mm]26
Klocek hamulcowyz okładziną
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm]165

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SZCZĘKI HAM. DAIHATSU CUORE/SIRION 0,8-1,3 85-05 19-4603 MAXGEAR

SZCZ╩KI HAM. DAIHATSU CUORE/SIRION 0,8-1,3 85-05
numery OEM:
DAIHATSU      04495 87203 000
DAIHATSU      04495 87214 000
DAIHATSU      04495 97203 000
DAIHATSU      04495 B2200

Zastosowanie SZCZĘKI HAM. DAIHATSU CUORE/SIRION 0,8-1,3 85-05 19-4603 MAXGEAR w samochodach:

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.