Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Opel KADETT E Kombi (T85) 1.7 D (C15, C35, D15, D35) (1989.02-1991.08) 57km » 21-0301 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.7 D (c15, C35, D15, D35) (1989.02-1991.08) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Opornik, wentylator wewnętrzny 21-0301 MAXGEAR

21-0301 Opornik, wentylator wewnętrzny MAXGEAR
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

21-0301

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów4
Napięcie [V]12
nr EAN5901619505458

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Opornik, wentylator wewnętrzny 21-0301 MAXGEAR

REZYSTOR DMUCHAWY OPEL
numery OEM:
OPEL      1845786
OPEL      90421995
VAUXHALL      1845786
VAUXHALL      90421995
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Opornik, wentylator wewnętrzny 21-0301 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Opornik, wentylator wewnętrzny 21-0301 MAXGEAR:

Marcin, Kraśnik
2019-12-02
 5/5
Zakup maxgear 57-0105 polecił mi mój mechanik

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.